Szkolenia
Specjalistyczne szkolenie
Jak rozliczać emisje i opłaty dla środowiska w KOBIZE
18 listopada [wtorek] 2025 r. od godz. 9.30 – 15.30
ON-LINE cała Polska na żywo z pośrednictwem platformy edukacyjnej.
Celem tego szkolenia jest przekazanie słuchaczom aktualnej i praktycznej wiedzy z zakresu obliczania emisji i opłat środowiskowych w KOBIZE. Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: opłaty za korzystanie ze środowiska, sprawozdania do Marszałka Województwa, raporty do KOBIZE, zmiany w bazie KOBIZE, wykaz opłat, emisja gazów lub pyłów do powietrza, opłata za samochody służbowe i procesy produkcyjne, opłaty za ogrzewanie i klimatyzację, pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza i zgłoszenia instalacji.
Zapraszamy na szkolenie:
- zarządców nieruchomości,
- wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe
- administratorów nieruchomości,
- oraz inne osoby związane zawodowo z rynkiem nieruchomości.
Zakres szkolenia
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, podmioty korzystające ze środowiska, które wprowadzają substancje do powietrza w sposób zorganizowany (np. eksploatując różnego rodzaju instalacje produkcyjne, kotłownie zakładowe, spawalnie) i niezorganizowany (samochody służbowe, agregaty, wózki widłowe, preparaty tj. farby, lakiery, kleje, rozpuszczalniki, smary itp.), są zobowiązane przedkładać:
- do Krajowej bazy KOBIZE – roczne raporty o wielkości emisji do końca lutego za poprzedni rok kalendarzowy,
- do właściwego marszałka województwa – sprawozdania o zakresie korzystania ze środowiska wraz z wyliczoną opłatą – do 31 marca za poprzedni rok kalendarzowy.
Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska, wykazy opłatowe muszą być sporządzane na podstawie raportu wprowadzonego do Krajowej bazy (KOBIZE).
Na szkoleniu będziemy omawiać m.in. następujące zagadnienia:
1. Wprowadzenie
- Czym jest KOBIZE?
- Podstawy prawne funkcjonowania KOBIZE
2. Podmioty obowiązane do rejestracji w KOBIZE
- Omówienie podstawowych pojęć
- Przykłady emisji do powietrza wymagające uzyskania wpisu do KOBIZE
- Wykaz informacji gromadzonych w systemie KOBIZE
- Case study: samochód w leasing na firmę a opłaty za korzystanie ze środowiska
3. Rejestracja w KOBIZE – omówienie krok po kroku
- Pierwsze logowanie do KOBIZE
- Utworzenie formularza rejestracyjnego
- Zakończenie rejestracji
4. Konto w KOBIZE
- Omówienie systemu KOBIZE
- Rodzaje użytkowników w KOBIZE
- Zarządzanie użytkownikami w systemie KOBIZE
5. Sprawozdania w KOBIZE
- Ważne terminy – do kiedy składamy sprawozdanie?
- Czy są sankcje za brak sprawozdania w KOBIZE?
- Omówienie przykładowego sprawozdania
- Sprawozdanie dotyczące eksploatacji urządzeń (samochód, wózek widłowy na gaz)
- Sprawozdanie dotyczące instalacji spalania paliw (kocioł gazowy)
- Sprawozdanie dotyczące innych emisji
6. Opłaty i wykaz informacji o korzystaniu ze środowiska (sprawozdanie do marszałka)
- Podstawowe informacje na temat wykazu (termin, zakres)
- Zwolnienie z obowiązku złożenia wykazu
- Sankcje za brak złożenia wykazu
- Na jakiej podstawie i jak przygotować wykaz informacji?
- Generowanie wykazu w KOBIZE krok po kroku
- Opłaty za korzystanie ze środowiska
- Kiedy nie wnosimy opłat za korzystanie ze środowiska?
7. Sesja pytań
Szkolenie prowadzić będą;
Mikołaj Maśliński - prawnik, doktorant prawa, Partner Zarządzający MĄDRY MAŚLIŃSKI Law & Consulting. Od prawie 10 lat zajmuje się prawem ochrony środowiska. Specjalizuje się w publicznym prawie gospodarczym, ze szczególnym uwzględnieniem prawa odpadowego oraz prawnych aspektów wprowadzania produktów na rynek polski i zagraniczny (ROP). Specjalizuje się w raportach środowiskowych, w tym w rozliczaniu opakowań. W latach 2016-2022 doktorant na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu – aktualnie pracuje nad rozprawą doktorską dotyczącą rozszerzonej odpowiedzialności producenta.
Anna Martinek - specjalista ds. ochrony środowiska w Sieci Badawczej Łukasiewicz. Prowadzi własną działalność gospodarczą (obsługa przedsiębiorców różnych branż usług i przemysłu w zakresie ochrony środowiska i składania raportów KOBIZE). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży ochrony środowiska Absolwentka kierunku Ochrona Środowiska na Akademii Rolniczej w Poznaniu. Ukończyła m.in. Studia Podyplomowe "System Zarządzania Środowiskowego w przedsiębiorstwie" na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Certyfikowany Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego.
Cena szkolenia:
600 zł. - brutto /osoba - opłata standardowa,
500 zł. – brutto /osoba - absolwenci kursów licencyjnych SPRNPC,
400 zł. – brutto / osoba - członkowie SPRNPC.
Zapisując się na szkolenie należy wysłać formularz i dokonać wpłaty by zagwarantować sobie miejsce na szkoleniu.
Formularze bez wpłat będą traktowane jako rezerwowe i nie gwarantują miejsca na szkoleniu.
Wpłatę należy dokonać na konto Stowarzyszenia nr: 96 1140 2004 0000 3002 7692 7815 / z dopiskiem - Szkolenie - KOBIZE/.
Opłata obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz wydanie stosownego zaświadczenia.
Dla osób posiadających licencję zarządcy nieruchomości Federacji PPRN szkolenie jest zaliczane w systemie jakościowo – kompetencyjnym i spełnia wymogi szkolenia ustawicznego dla zarządców nieruchomości.
Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia: link -https://forms.gle/mXDCZPtWLW1s85iu6
Ze względu na specjalistyczny charakter i zakres szkolenia o udziale decyduje kolejność przesłania opłaconych i kompletnych zgłoszeń.
Kontakt: Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Polski Centralnej
tel. +48 662 15 90 33
e-mail; biuro@sprnpc.pl
Nota prawna. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, wykładowców lub zajęć z powodu sytuacji od niego niezależnych bez podania przyczyn.
__________________________________________________________
Specjalistyczne szkolenie
„Rozliczanie kosztów mediów – zasady, metody, regulaminy, przepisy - 2025.”
UWAGA ! Z powodu choroby wykładowcy szkolenie zostało przeniesione na listopad - termin podamy po uzgodnieniu z wykładowcą.
Przepraszamy !
listopad 2025 r. od godz. 9.30 – 16.30.
STACJONARNIE w Łodzi
ON-LINE cała Polska na żywo z pośrednictwem platformy edukacyjnej.
Celem tego szkolenia jest przekazanie słuchaczom aktualnej i praktycznej wiedzy z zakresu rozliczania kosztów zakupu i zużycia paliw gazowych, energii elektrycznej, ciepła dostarczanych do budynku, w którym znajdują się lokale mieszkalne i użytkowe, oraz kosztów dostawy wody z odprowadzeniem ścieków.
- Jak ustalić maksymalny i minimalny koszt zmienny zakupu ciepła, zgodnie z Rozporządzeniem MKiŚ?
- Jak rozliczyć ciepło na c.o. i c.w.u. w okresach miesięcznych, kwartalnych czy rocznych?
- Jak ustalić zużycie wody w lokalach nieopomiarowanych?
- Dlaczego należy ustalić minimalne zużycie ciepła do ogrzewania?
- Jak poprawnie ustalić zużycie utraconej wody wskutek awarii?
Zapraszamy na szkolenie:
- zarządców nieruchomości,
- administratorów nieruchomości,
- wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe
- oraz inne osoby związane zawodowo z rynkiem nieruchomości.
Na szkoleniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
- Omówienie najistotniejszych elementów i zasad rozliczeń w oparciu o Ustawę Prawo Energetyczne, Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska oraz Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków.
- Ogólnych zasad dokonywania rozliczeń zgodnie z aktualnym stanem prawnym dla nieruchomości mieszkalnej.
- Podstaw prawa energetycznego, uwzględniających m.in. zmianę ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła.
- Przebiegu procesu rozliczania.
- Przedstawienie podstawowych zasad rozliczania kosztów energii cieplnej i kosztów wody z odprowadzeniem ścieków.
- Omówienie zużycia mediów dla lokali z brakującym lub uszkodzonym licznikiem dla ciepła i wody.
- Sposobów obliczenia zużycia wody gospodarczej.
- Obliczania zaliczek na opłaty za ogrzewanie, podgrzanie wody i dostawy wody w odprowadzeniem ścieków.
- Reklamacji rozliczeń i okresy przedawnienia.
- Zasad tworzenia regulaminów rozliczeń kosztów energii cieplnej przeznaczonej na cele c.o. i c.w.u. w budynku/nieruchomości.
- Elementy niezbędne w regulaminie rozliczania zaliczek na media na c.o. i c.w.u.
- Case study.
- Konsultacje.
Zakres szkolenia;
- struktura kosztów podstawowych mediów
- koszty korzystania z nieruchomości
- rodzaje źródeł ciepła
- rozkład ciepła w budynku
- kubatura, powierzchnia - użytkowa czy grzewcza
- średnie zużycie ciepła
- podział ciepła na c.o. i c.w.u.
- rodzaje kosztów ciepła
- koszty dostawy mediów
- odbiorca ciepła
- wytwórca ciepła interpretacja URE
- rodzaje opomiarowania - wybór metody
- podział ciepła według zużycia c.w.u.
- ilość dni grzewczych wg. miejscowości
- minimalne zużycie c.o. dla ciepłomierzy
- kalkulacja odczytu z innej daty
- kalkulacja współczynnika wyrównawczego
- czy współczynnik LAF i UF jest obowiązkowy?
- kalkulacja zużycia min i max dla podzielników
- kalkulacja opłacalności zdalnego odczytu
- bonifikata za niedogrzanie nie jest kosztem mediów
- cyrkulacja bezzwrotna - koszty energii elektrycznej
- cyrkulacja zwrotna – koszty opomiarowanej energii elektrycznej
- błędy w montowaniu i użytkowaniu grzejników
- media poza sieciowe
- kalkulacja średniej liczby osób
- główne problemy w zużyciu wody
- urządzenia pomiarowe i wskazujące
- koszty mierzenia
- legalizacja urządzeń pomiarowych
Szkolenie prowadzić będzie Wojciech Jan Konieczny, absolwent Wyższej Szkoły Ekonomicznej, zarządca nieruchomości z państwową licencją nr 14587. Prezes Stowarzyszenia Uczestników Rynku Nieruchomości TRANSFER, biegły sądowy oraz szkoleniowiec z 20 letnią praktyką. W latach 2006-2016 dyrektor zarządzający w TBS Warszawa Północ Sp. z o.o., a w latach 2017-2018 pełnomocnik zarządu ZKZL Sp. z o.o. zarządzająca ok. 1700 nieruchomościami komunalnymi. Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie planowania operacyjno - finansowego, zarządzania informacjami, ryzykami, bezpieczeństwem technicznym, środowiska i ludzi oraz rozliczeniami kosztów dostawy mediów. Autor wielu programów informatycznych wspomagających prace zarządców nieruchomości w inwentaryzacji, eksploatacji czy rozliczania mediów. Odznaczony medalem PRO AEQUO ET BONO za zasługi dla rynku nieruchomości.
Cena szkolenia:
600 zł. - brutto /osoba - opłata standardowa
500 zł. - brutto /osoba - absolwenci kursów licencyjnych SPRNPC
400 zł. – brutto / osoba - członkowie SPRNPC
Wpłatę należy dokonać na konto Stowarzyszenia nr: 96 1140 2004 0000 3002 7692 7815 / z dopiskiem - Szkolenie - Media/.
Zapisując się na szkolenie należy wysłać formularz i dokonać wpłaty by zagwarantować sobie miejsce na szkoleniu.
Formularze bez wpłat będą traktowane jako rezerwowe i nie gwarantują miejsca na szkoleniu.
Opłata obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz wydanie stosownego zaświadczenia.
Dla osób posiadających licencję zarządcy nieruchomości Federacji PPRN szkolenie jest zaliczane w systemie jakościowo – kompetencyjnym i spełnia wymogi szkolenia ustawicznego dla zarządców nieruchomości.
Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia: link - https://forms.gle/M2qFamhsVLKRZzzd6
Ze względu na specjalistyczny charakter i zakres szkolenia o udziale decyduje kolejność przesłania opłaconych i kompletnych zgłoszeń.
Kontakt: Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Polski Centralnej
tel. +48 662 15 90 33
e-mail; biuro@sprnpc.pl
Nota prawna. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, wykładowców lub zajęć z powodu sytuacji od niego niezależnych bez podania przyczyn.
__________________________________________________________
Obowiązkowe szkolenie
„Procedury z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu [AML], ustawy o ochronie danych osobowych [RODO] i ustawy o ochronie Sygnalistów dla pośredników w obrocie nieruchomościami – pełna dokumentacja.”
29 listopada [sobota] 2025 r. godz. 10 – 15
Szkolenie ON-LINE na żywo z pośrednictwem platformy ZOOM
Kompendium praktycznej wiedzy 3 szkolenia w jednym.
Kolejny raz organizujemy to szkolenie, ponieważ cały czas dostajemy od Państwa informacje, że dużo biur nieruchomości i pośredników ma problemy z przygotowaniem odpowiednich procedur i dokumentów.
Każdy pośrednik oraz osoby prowadzącej firmę obrotu nieruchomościami powinny w razie kontroli wykazać się zaświadczeniem z ukończenia takiego obowiązkowego szkolenia.
Celem tego szkolenia jest przekazanie słuchaczom aktualnej i praktycznej wiedzy z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu [AML] i ustawy o ochronie danych osobowych [RODO] oraz ustawy o ochronie Sygnalistów w biurze nieruchomości.
Ustawa AML nałożyła na pośredników w obrocie nieruchomościami wiele nowych i ważnych obowiązków, w tym sporządzenie nowej procedury wewnętrznej, procedury anonimowego zgłaszania naruszeń przepisów AML oraz dokumentów – rozpoznania i oceny ryzyka. Dotyczy nie tylko obowiązku sporządzania, ale i archiwizowania wielu dokumentów niezbędnych przy obsłudze klientów. Szkolenie uwzględnia ostatnią nowelizację ustawy o AML.
Ustawa ochronie danych osobowych RODO zobowiązuje na pośredników w obrocie nieruchomościami stosowania procedur związanych z ochroną danych osobowych klientów ich przetwarzaniem i przechowywaniem. Przepisom RODO podlega każdy przedsiębiorca, który prowadzi jakąkolwiek działalność w Unii Europejskiej, czyli zarówno spółka, jak i jednoosobowa działalność gospodarcza.
Ustawa o ochronie sygnalistów obowiązuje od 25.09.2024 r. Procedury wynikające z ustawy muszą wdrożyć również wszystkie instytucje obowiązane w rozumieniu przepisów ustawy AML, a więc i My POŚREDNICY W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI.
Zapraszamy na szkolenie:
- pośredników w obrocie nieruchomościami,
- pracowników i współpracowników biur nieruchomości,
- oraz inne osoby związane zawodowo z rynkiem nieruchomości.
Na szkoleniu zostaną przedstawione zagadnienia m.in.:
AML w biurze nieruchomości - po ostatniej nowelizacji
1. Aspekty prawne dot. prania pieniędzy i finansowania terroryzmu;
- Dyrektywa AML, nowelizacja ustawy.
2. Definicja „brudnych pieniędzy” i ich przykłady w obrocie gospodarczym.
3. Metody i fazy „prania brudnych pieniędzy”.
4. Ustawa AML a zawody rynku nieruchomości.
5. Działania podejmowane przy stosowaniu środków należytej staranności;
- Szacowanie ryzyka w oparciu o środki bezpieczeństwa finansowego i analizę transakcji,
- Stosowanie środków bezpieczeństwa finansowego,
- Rejestrowanie transakcji podejrzanych,
- Raportowanie do Głównego Inspektora Informacji Finansowej.
6. Odpowiedzialność karna i finansowa w zakresie stosowania przepisów.
RODO w biurze nieruchomości
1. Podstawy prawne dot. ochrony danych osobowych.
2. Kategorie danych osobowych.
3. Zasady przetwarzania danych osobowych.
4. Obowiązki przedsiębiorcy jako administrator danych osobowych.
5. Wdrażanie przepisów, RODO w biurze nieruchomości – dokumenty, procedury.
6. Jaka jest odpowiedzialność za naruszenie przepisów RODO.
Sygnalista w biurze nieruchomości
- Ustawa o ochronie Sygnalistów.
- Kto jest sygnalistą i kogo ta ustawa dotyczy.
- Co trzeba przygotować w firmie by spełniać wymogi ustawy w zakresie ochrony sygnalistów.
- Jakie obowiązki i procedury nakłada ustawa na przedsiębiorców - pośredników, agentów nieruchomości.
- Jakie dokumenty i procedury należy przygotować w biurze.
- Co grozi za brak przestrzegania przepisów ustawy o ochronie sygnalistów.
Procedury, dokumenty AML, RODO, Sygnaliści - case study.
Szkolenie prowadzić będzie Marta Wysocka-Fronczek z Kancelarii LEX & FINANCE.
Prawnik, compliance officer, certyfikowany ekspert w dziedzinie AML, RODO, Sygnalistów, właściciel Kancelarii Prawnej LEX & FINANCE. Posiada wieloletnią praktykę i doświadczenie w instytucjach finansowych w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Kancelaria Prawna LEX & FINANCE jest Partnerem Stowarzyszenia – specjalizuje się w zakresie pomocy prawnej w przygotowaniu procedur i dokumentacji z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o sygnalistach i sprawach spornych z klientami oraz wsparcia w zakresie kontroli przedsiębiorców.
Cena szkolenia:
550 zł. - brutto /osoba - opłata standardowa.
500 zł. - brutto /osoba - absolwenci kursów licencyjnych SPRNPC.
450 zł. – brutto / osoba - członkowie SPRNPC [z opłaconymi składkami].
Wpłatę należy dokonać na konto Stowarzyszenia nr: 96 1140 2004 0000 3002 7692 7815 / z dopiskiem - Szkolenie z AML/RODO/Sygnalista.
Opłata obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz wydanie stosownego zaświadczenia.
Zapisując się na szkolenie należy wysłać formularz i dokonać wpłaty by zagwarantować sobie miejsce na szkoleniu.
Formularze bez wpłat będą traktowane jako rezerwowe i nie gwarantują miejsca na szkoleniu.
Dla osób posiadających licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami Federacji PPRN szkolenie jest zaliczane w systemie jakościowo – kompetencyjnym i spełnia wymogi szkolenia ustawicznego dla pośredników w obrocie nieruchomościami.
Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia: link - https://forms.gle/opfoFgFgnLc1rMh99
Kontakt: Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Polski Centralnej
tel. +48 662 15 90 33 e-mail; biuro@sprnpc.pl
Nota prawna. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, wykładowców lub zajęć z powodu sytuacji od niego niezależnych bez podania przyczyn.
_________________________________________________________
Jak opanować stres i budować odporność psychiczną
w pracypośrednika i zarządcy nieruchomości.
22.01.2026 godz. 10:00 - 14:30
Warsztaty stacjonarne - Łódź, ul. Piotrkowska 270
Dlaczego warto wziąć udział?
Praca pośrednika czy zarządcy nieruchomości to codzienne wyzwania: ciągłe negocjacje, nieustannie dzwoniący telefon, nagłe zmiany planów i ogromna odpowiedzialność. Presja czasu, odmowy klientów i stresujące sytuacje mogą prowadzić do przeciążenia, obniżenia skuteczności oraz wypalenia zawodowego.
Podczas warsztatu:
✅ dowiesz się, skąd bierze się stres w tej branży i jak sobie z nim radzić,
✅ nauczysz się budować odporność psychiczną na odmowę i trudne rozmowy,
✅ poznasz techniki „resetu” po ciężkim dniu, które zastosujesz od razu – w biurze, w aucie, czy w trakcie rozmowy z klientem,
✅ zidentyfikujesz swoje główne stresory i style reagowania,
✅ przećwiczysz skuteczne i proste narzędzia do zarządzania stresem w codziennej pracy.
Dzięki udziałowi w warsztacie:
✨ poprawisz efektywność sprzedaży,
✨ wzmocnisz relacje z klientami i zespołem,
✨ zmniejszysz ryzyko wypalenia zawodowego.
Dla kogo jest to szkolenie?
Zapraszamy osoby pracujące w branży nieruchomości, w szczególności:
• pośredników w obrocie nieruchomościami,
• zarządców nieruchomości,
• inwestorów, deweloperów,
• oraz inne osoby działające w obszarze nieruchomości.
Program warsztatu:
- Czy praca w nieruchomościach musi być stresująca?
- Skutki stresu – jak wpływa na zdrowie, relacje i wyniki sprzedaży?
- Rola stresu – jak go zrozumieć i wykorzystać na swoją korzyść?
- Sygnały przeciążenia i przebodźcowania – jak je rozpoznać?
- Praktyczne techniki zarządzania stresem – co działa „tu i teraz”?
- Jak budować odporność psychiczną małymi krokami?
Prowadzący: Bartosz Jakimiec
Prezes Polskiego Instytutu Mindfulness, trener odporności psychicznej, nauczyciel mindfulness i prawnik. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu radzenia sobie ze stresem, uważności i zarządzania energią. Na co dzień współpracuje z firmą Heksagon PRO – jednym z liderów rynku rozwoju osobistego w Polsce.
Wspiera m.in. osoby przepracowane, wypalone, zmęczone oraz neuroatypowe (ADHD). Publikuje w „Charakterach” i „Psychologii w Praktyce”, autor e-booka „Twój rok z self-care”.
Koszt uczestnictwa:
✅ 550 zł brutto / osoba – opłata standardowa
✅ 400 zł brutto / osoba – członkowie i absolwenci kursów licencyjnych SPRNPC
Wpłaty należy dokonać na konto Stowarzyszenia: 96 1140 2004 0000 3002 7692 7815 (z dopiskiem: Warsztaty).
Zapisując się na szkolenie należy wysłać formularz i dokonać wpłaty by zagwarantować sobie miejsce na szkoleniu.
Formularze bez wpłat będą traktowane jako rezerwowe i nie gwarantują miejsca na szkoleniu.
Cena obejmuje:
✔ udział w szkoleniu,
✔ materiały dydaktyczne (PDF),
✔ imienne zaświadczenie o uczestnictwie.
✅ Warsztaty spełniają wymogi ustawicznego kształcenia zawodowego i jest zaliczane w systemie jakościowo - kompetencyjnym dla pośredników i zarządców posiadających licencje FPPRN.
Zapisy i kontakt:
✅ Formularz zgłoszeniowy: link - https://forms.gle/K2Fhz2ii2CuMAwps9
✅ Tel.: +48 662 15 90 33
✉️ E-mail: biuro@sprnpc.pl

Nasze Stowarzyszenie od wielu lat organizuje profesjonalne i merytoryczne szkolenia stacjonarne, online z aktualnych, ciekawych tematów dla zawodów rynku nieruchomości.
► Staramy się wsłuchiwać w potrzeby i oczekiwania naszego środowiska oraz uwzględniamy nowe trendy i regulacje na ten rynek wpływające.
► Serdecznie zapraszamy - czekają na Państwa ciekawe tematy, znani i profesjonalni wykładowcy.
► Szczegółowe informacje o aktualnych szkoleniach i seminariach dostępne będą na stronie głównej oraz w tej zakładce.
► Poniżej wykaz przykładowych szkoleń, które do tej pory zostały zrealizowane przez SPRNPC.
Do zobaczenia na szkoleniach ! !