Jak budować swój wizerunek we współczesnych mediach – warsztaty praktyczne

06
marzec
2025

Jak budować swój wizerunek we współczesnych mediach – warsztaty praktyczne.

6 marca [czwartek] w godz. 10 - 17.

Warsztaty stacjonarne - grupa 10 osobowa.

Łódź ul. Piotrkowska 270.

Celem tego szkolenia jest przekazanie słuchaczom praktycznej wiedzy z zakresu budowania wizerunku we współczesnych mediach - Internet, prasa, radio, telewizja.

Budowanie wizerunku w mediach to inwestycja, która przynosi długofalowe korzyści. Pomaga nie tylko osiągnąć cele zawodowe i biznesowe, ale również rozwijać własną markę, zwiększać zasięgi i skutecznie komunikować się z odbiorcami.

Na szkoleniu zostaną przedstawione zagadnienia m.in. z:

→ Istoty komunikacji – przekazu werbalnego i niewerbalnego, znaczenie wyboru ścieżki komunikacyjnej.

→ Tworzenia informacji i komunikatów prasowych oraz innych tekstów.

→ Autoprezentacji – Co? Dla kogo? W jaki sposób? Z tremą czy bez tremy?

→ Języka medialnego, media a techniki wpływania na ludzi, media a asertywność.

Warsztaty prowadzić będzie Tomasz Boruszczak - dziennikarz telewizyjny i prasowy, reporter, wydawca, prowadzący telewizyjne programy informacyjne i publicystyczne, lektor filmowy i telewizyjny, specjalista PR, były rzecznik prasowy Uniwersytetu Łódzkiego, wykładowca akademicki, konferansjer, aktor, wokalista. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UŁ oraz Studiów Podyplomowych PR UW i PAN. Od 1991 do 2008 roku związany zawodowo z Telewizją Polską. Prowadził m. in. programy informacyjne Łódzkie Wiadomości Dnia oraz Wiadomości (TVP1), Kurier, Kurier Biznes (TVP3). Od 1991 r. czyta listy dialogowe do reportaży telewizyjnych, filmów dokumentalnych i fabularnych oraz audiobooków - głównie o tematyce biznesowej. Współpracuje z TV Toya. Prowadzi serwis informacyjny WYDARZENIA oraz autorski program publicystyczny o tematyce medycznej POTĘGA ZDROWIA. Laureat licznych nagród m.in. czterokrotnie uhonorowany nagrodą „Ostre Pióro” BCC dla dziennikarzy ekonomicznych, wyróżnieniem Prezesa WGPW, Odznaką „Za zasługi dla miasta Łodzi.”

Cena szkolenia:

550 zł. - brutto /osoba - opłata standardowa

500 zł. - brutto /osoba - absolwenci kursów licencyjnych SPRNPC

450 zł. – brutto / osoba - członkowie SPRNPC [z opłaconymi składkami]

Wpłatę należy dokonać na konto Stowarzyszenia nr: 96 1140 2004 0000 3002 7692 7815 / z dopiskiem - imię, nazwisko, szkolenie medialne.

Opłata obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz wydanie stosownego zaświadczenia.

Zapisy i informacje: http://sprnpc.pl/szkolenia

Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia: https://forms.gle/EYKDnRhagiKSPXSx8

Ze względu na specjalistyczny charakter i zakres szkolenia liczba uczestników jest ograniczona, decyduje kolejność przesłania opłaconych i kompletnych zgłoszeń.

Kontakt: Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Polski Centralnej

tel. kom. 662 15 90 33    e-mail; biuro@sprnpc.pl

Jak budować swój wizerunek we współczesnych mediach – warsztaty praktyczne

Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami Polski Centralnej

Jak budować swój wizerunek we współczesnych mediach – warsztaty praktyczne.

6 marca [czwartek] w godz. 10 - 17.

Warsztaty stacjonarne - grupa 10 osobowa.

Łódź ul. Piotrkowska 270.

Celem tego szkolenia jest przekazanie słuchaczom praktycznej wiedzy z zakresu budowania wizerunku we współczesnych mediach - Internet, prasa, radio, telewizja.

Budowanie wizerunku w mediach to inwestycja, która przynosi długofalowe korzyści. Pomaga nie tylko osiągnąć cele zawodowe i biznesowe, ale również rozwijać własną markę, zwiększać zasięgi i skutecznie komunikować się z odbiorcami.

Na szkoleniu zostaną przedstawione zagadnienia m.in. z:

→ Istoty komunikacji – przekazu werbalnego i niewerbalnego, znaczenie wyboru ścieżki komunikacyjnej.

→ Tworzenia informacji i komunikatów prasowych oraz innych tekstów.

→ Autoprezentacji – Co? Dla kogo? W jaki sposób? Z tremą czy bez tremy?

→ Języka medialnego, media a techniki wpływania na ludzi, media a asertywność.

Warsztaty prowadzić będzie Tomasz Boruszczak - dziennikarz telewizyjny i prasowy, reporter, wydawca, prowadzący telewizyjne programy informacyjne i publicystyczne, lektor filmowy i telewizyjny, specjalista PR, były rzecznik prasowy Uniwersytetu Łódzkiego, wykładowca akademicki, konferansjer, aktor, wokalista. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UŁ oraz Studiów Podyplomowych PR UW i PAN. Od 1991 do 2008 roku związany zawodowo z Telewizją Polską. Prowadził m. in. programy informacyjne Łódzkie Wiadomości Dnia oraz Wiadomości (TVP1), Kurier, Kurier Biznes (TVP3). Od 1991 r. czyta listy dialogowe do reportaży telewizyjnych, filmów dokumentalnych i fabularnych oraz audiobooków - głównie o tematyce biznesowej. Współpracuje z TV Toya. Prowadzi serwis informacyjny WYDARZENIA oraz autorski program publicystyczny o tematyce medycznej POTĘGA ZDROWIA. Laureat licznych nagród m.in. czterokrotnie uhonorowany nagrodą „Ostre Pióro” BCC dla dziennikarzy ekonomicznych, wyróżnieniem Prezesa WGPW, Odznaką „Za zasługi dla miasta Łodzi.”

Cena szkolenia:

550 zł. - brutto /osoba - opłata standardowa

500 zł. - brutto /osoba - absolwenci kursów licencyjnych SPRNPC

450 zł. – brutto / osoba - członkowie SPRNPC [z opłaconymi składkami]

Wpłatę należy dokonać na konto Stowarzyszenia nr: 96 1140 2004 0000 3002 7692 7815 / z dopiskiem - imię, nazwisko, szkolenie medialne.

Opłata obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz wydanie stosownego zaświadczenia.

Zapisy i informacje: http://sprnpc.pl/szkolenia

Formularz zgłoszeniowy do wypełnienia: https://forms.gle/EYKDnRhagiKSPXSx8

Ze względu na specjalistyczny charakter i zakres szkolenia liczba uczestników jest ograniczona, decyduje kolejność przesłania opłaconych i kompletnych zgłoszeń.

Kontakt: Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Polski Centralnej

tel. kom. 662 15 90 33    e-mail; biuro@sprnpc.pl